2008. október 31., péntek

Bűvös hetes


Beatbulltól érkezett hozzám a kördés, mely szerint hét olyan dolgot kell mondanom magamról, amit eddig még nem említettem.
Másokkal ellentétben nekem tetszenek a körkérdések, mert érdekes olvasgatni, ki mit ír magáról és összevetni azzal az elképzeléssel, ami az adott személyről bennem kialakult.
No de bele is kezdek rögtön a „titkaim” felsorolásába, melyek közt lesznek gasztro- és egyéb jellegűek is.

-Nagyon nehezen és kevés embert engedek közel magamhoz. Ez nem volt mindig így, de ahogy „öregszem”, egyre befelé fordulóbb vagyok. Munkahelyemen, meg egyébként is, másként viselkedem, mint a magánszférában: ott inkább vagyok nagyhangú, társaságkedvelő, míg privátban szemlélődő,
visszahúzódó.

-Imádom az állatokat, főként a kutyákat, ami azért érdekes, mert amíg nem volt saját kutyám, rettegtem tőlük. Teljesen ki tudok borulni, ha nem jól bánnak velük. Az ilyen műsorokat, híreket nem is vagyok hajlandó meghallgatni, inkább elkapcsolom a tévét.

-Nem bírok meglenni meleg étel nélkül, naponta egyszer legalább főtt kaját kell ennem.


-Minden nap süteményt és kávét reggelizem, rendszerint saját sütésűt, ha ez nem lenne, kekszet. Enélkül nem kezdődhet a nap. A muffinoktól viszont megőrülök, a muffinsütési láz valahogy hidegen hagyott.

-Korán kelő vagyok, ha nem ébredek fel időben (ez kb. hat-fél hét), úgy érzem, az egész napom elromlik.

-Szenvedélyesen gyűjtöm a szakácskönyveket, veszem a gasztroújságokat. Ezt a szenvedélyt apukámtól örököltem.

-Rettegek az autóban, ezért nem is tudok vezetni, pedig meg kell tanulnom, mert így gyerekestől kell majd az önállóság.

A stafétát
Loriennek adom, szerintem még nem kapta meg.



A kép forrása: Dreamstime.com

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Az elsö pontban írottak teljesen fedik az én hozzáállásomat is. Lassan összejön a bloggerek heteseiböl az a 7 titok, amit én eddig is tudtam magamról, csak nem tudtam ilyen tökéletesen megfogalmazni.

Névtelen írta...

Már el is készült ;)
http://lorien.blog.hu/2008/10/31/a_hetdolog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails